AMI Digital Index 2025 se blíží!

Každý like, swipe a komentář zanechává digitální stopu – a my jedevátým rokem sledujeme. AMI Digital Index je každoroční výzkum chování českých uživatelů na sociálních sítích, který AMI Digital realizuje ve spolupráci s výzkumnou agenturou STEM/MARK. Letošní9. ročník přináší aktuální čísla i zajímavé trendy. 

11. června 2025, 9:30

Fantův sál, Hlavní nádraží, 110 00 Praha 1 – Nové Město 

Na téhle akci výstupy z výzkumu představíme poprvé veřejně, o komentáře a doporučení je doplní marketingoví odborníci a zástupci pěti významných značek, které jsou na sítích jako ryba ve vodě. Celou akcí vás navíc provede Natálie Schejbalová, alias Tady Tali. Detailní program bude zveřejněn 1. května.  

Blok Výzkum:

Prezentace výsledků 9. ročníku AMI Digital Index. Aktuální trendy a chování uživatelů sociálních sítí v Česku a na Slovensku 

Blok Inspirace:

Různé pohledy na sociální sítě od marketingových expertů. Co (ne)funguje a jak se mění komunikační návyky napříč populací. 

Blok Praxe:

Panelová diskuze se zástupci značek. Reálné příklady využití sociálních médií v marketingové praxi a výměna zkušeností. 

Logo

Zajímají vás čerstvé výsledky letošního výzkumu? AMI Digital Index je každoroční výzkum trhu sociálních médií, který jsme realizovali ve spolupráci se společností XIAOMI na vzorku 1010 uživatelů internetu v ČR staších 15 let. Sběr dat zajišťuje výzkumná agentura STEM/MARK, letos se jednalo o už osmý ročník. Obdobný výzkum provádí AMI Digital poslední tři roky i na Slovensku.

Několik zajímavostí, které poslední AMI Digital Index přinesl, získáte níže z našich Taháků.

Za pár informací o Vás si navíc můžete nechat zaslat souhrnný Orangepaper za rok 2024, nebo vymazlenou prezentaci o chování českých Boomers na soc. sítích. 

Souhrnné výsledky

Získejte šťavnatý Orangepaper se souhrnnými výsledky!

AMI Index 2024 (#9)

Vše o českých Boomers

Získejte vymazlenou prezentaci o chování českých Boomers na sociálních sítích!

BOOMER TALKS (#10)

Sociální sítě v roce 2024

Každý den na sítích

80 % všech uživatelů

Instagram používá

96 % Gen Z

Tik Tok používá

34 % uživatelů

V průměru uživatelé strávili na sítích

144 minut

Kontakt s přáteli jako důvod požívání uvedlo

85 % uživatelů

Pomocí mobilního telefonu navštěvuje sítě

více než 90 % uživatelů

Každý den na sociálních sítích

Důvody pro používání

Používání AI

Metodika průzkumu

Velikost vzorku
N = 0
Věk respondentů (let)
0 a více
Období sběru
04-05
Ročník Indexu:
0 . rok

Minulé ročníky Indexu

Stáhněte si jeden z minulých ročníků AMI Digital Indexu: