AMI Digital Index 2025 se blíží!
Každý like, swipe a komentář zanechává digitální stopu – a my je už devátým rokem sledujeme. AMI Digital Index je každoroční výzkum chování českých uživatelů na sociálních sítích, který AMI Digital realizuje ve spolupráci s výzkumnou agenturou STEM/MARK.
11. června 2025, 9:30
Fantův sál, Hlavní nádraží, 110 00 Praha 1 – Nové Město
Na téhle akci výstupy z výzkumu představíme poprvé veřejně, o komentáře a doporučení je doplní marketingoví odborníci a zástupci pěti významných značek, které jsou na sítích jako ryba ve vodě. Celou akcí vás navíc provede Natálie Schejbalová, alias Tady Tali.
Program
-
Zahájení, moderování akce 9:30
Natálie Schejbalová / Tali (IG)
-
TikTok nebo Instagram? Trendy na sociálních sítích 9:40
AMI Digital
-
Budování značky na sociálních sítích 10:10
Jan Kočenda (Li)
-
Trendy na českém LinkedIn 10:30
Martin Hošek (Li)
-
Coffee Break 10:50
-
Sbohem intuice, vítej predikce. Jak AI mění vývoj novinek 11:00
Pavel Harák (Li) působí ve společnosti Mattoni 1873, kde se v rámci oddělení digitalizace věnuje zavádění datových a AI nástrojů do marketingových procesů. Jeho cílem je, aby marketingová rozhodnutí nestála na pocitech, ale na faktech. Při vývoji nových produktů testuje prediktivní AI a analýzu dat ze sociálních sítí – zdrojů, ve kterých spotřebitelské trendy vznikají dřív, než se promění v běžné téma.
-
Panelová diskuze: jsou sociální média pro marketéry nová televize? 11:20
Buřinka/Česká spořitelna, Angry Beards, Mattoni, Lidl, Český rozhlas, AMI Digital
-
Co všechno na sociálních sítích (ne)děláme 11:50
AMI Digital
-
Závěr, networking 12:15

Zajímá vás, co ukázaly výsledky posledního ročníku AMI Digital Indexu? Tento každoroční výzkum trhu sociálních médií jsme v roce 2024 realizovali ve spolupráci se společností XIAOMI na vzorku 1010 uživatelů internetu v ČR starších 15 let. Sběr dat zajišťovala agentura STEM/MARK a šlo už o osmý ročník výzkumu. Podobný projekt AMI Digital realizuje poslední tři roky také na Slovensku.
Níže najdete několik vybraných zajímavostí z výsledků shrnutých v našich Tahácích.
Za pár informací o vás vám navíc rádi zašleme souhrnný Orangepaper za rok 2024, nebo speciální prezentaci o chování českých Boomers na sociálních sítích.
Souhrnné výsledky
Získejte šťavnatý Orangepaper se souhrnnými výsledky!
Vše o českých Boomers
Získejte prezku o chování českých Boomers na sociálních sítích!
Sociální sítě v roce 2024
80 % všech uživatelů
96 % Gen Z
34 % uživatelů
144 minut
85 % uživatelů
více než 90 % uživatelů