Děkujeme, že jste byli u toho!
Konference AMI Digital Index 2025 úspěšně proběhla – a my děkujeme všem, kteří dorazili 11. června do Fantova sálu na Hlavním nádraží v Praze. Bylo skvělé sledovat, kolik lidí zajímá, jak se mění chování Čechů na sociálních sítích.
Na akci jsme poprvé představili výsledky letošního výzkumu, který AMI Digital realizuje ve spolupráci s agenturou STEM/MARK. Diskusi doplnili odborníci z marketingu i zástupci značek, které dobře vědí, jak si na sítích získat pozornost. Celou akcí nás provedla skvělá Natálie Schejbalová alias Tady Tali.
Brzy se můžete těšit na podrobné výstupy, analýzy i doporučení – to nejdůležitější z AMI Digital Indexu 2025 vám už brzy naservírujeme!
Jak to probíhalo?
-
Zahájení, moderování akce 9:30
Natálie Schejbalová / Tali (IG)
-
Katka Marešová / Vladan Crha - TikTok nebo Instagram reels? A neviděl někdo Twitter? Proměny sociálních sítí v roce 2025 9:40
AMI Digital
-
Martin Hošek - Trendy na českém LinkedIn a proč jsou pro komunikaci značek základem zaměstnanci 10:10
-
Jan Kočenda - Budování značky na sociálních sítích. Z nuly na 10k sledujících a 400 prodaných kurzů za rok 10:30
Za lajky si nic nekoupíme. Proto se Honza ve své přednášce zaměřuje na to, jak ze sledujících udělat platící zákazníky. Krok za krokem si ukážeme, jak za rok bez velkého týmu a rozpočtů vybudovali značku, která získala téměř 10 000 sledujících, prodala přes 400 kurzů, odškolila offline 500 nadšenců do 3D tisku a navázala spolupráci se značkami jako Prusa Research.
-
Coffee Break 10:50
-
Pavel Harák - Sbohem intuice, vítej predikce. Jak AI mění vývoj novinek v Mattoni 11:00
Mattoni 1873
-
Veronika Březinová / Vladan Crha - Najdi pět rozdílů: generace na sociálních sítích od alphy až po boomery. 11:20
AMI Digital
-
Panelová diskuze: jsou sociální média pro marketéry nová televize? 11:50
Stavení spořitelna České spořitelny Buřinka, Angry Beards, Mattoni, Lidl, Český rozhlas, AMI Digital
-
Závěr, networking 12:15

Martin Hošek
LinkedIn/Brand/Business ConsultantMartin Hošek je LinkedIn a brand konzultant, zakladatel konference LiSummit a autor vzdělávacího programu LinkedIn Master Program. Pomáhá jednotlivcům i firmám využít potenciál LinkedInu naplno – s důrazem na autenticitu, strategii a výsledky. Je ambasadorem projektu #VOLVOLIDI, otcem výtvarníka vystupujícího pod jménem MAATTY a spolupracuje s těmi nejvýznamnějšími osobnostmi českého LinkedInu.

Jan Kočenda
Marketing & Brand advisorHonzova cesta vedla od novinařiny, přes copywriting, analytiku, marketing až k budování samotných značek. Tři roky působil na pozici marketingového ředitele obuvnické značky Vasky, následně stál v čele marketingu globální společnosti Trezor, která prodává kryptoměnové peněženky po celém světě. Za osm let pomohl postavit 50+ značek.

Pavel Harák
Media a marketing v Mattoni 1873Pavel Harák působí ve společnosti Mattoni 1873, kde se v rámci oddělení digitalizace věnuje zavádění datových a AI nástrojů do marketingových procesů. Jeho cílem je, aby marketingová rozhodnutí nestála na pocitech, ale na faktech. Při vývoji nových produktů testuje prediktivní AI a analýzu dat ze sociálních sítí – zdrojů, ve kterých spotřebitelské trendy vznikají dřív, než se promění v běžné téma.

Zajímá vás, co ukázaly výsledky posledního ročníku AMI Digital Indexu? Tento každoroční výzkum trhu sociálních médií jsme v roce 2024 realizovali ve spolupráci se společností XIAOMI na vzorku 1010 uživatelů internetu v ČR starších 15 let. Sběr dat zajišťovala agentura STEM/MARK a šlo už o osmý ročník výzkumu. Podobný projekt AMI Digital realizuje poslední tři roky také na Slovensku.
Níže najdete několik vybraných zajímavostí z výsledků shrnutých v našich Tahácích.
Za pár informací o vás vám navíc rádi zašleme souhrnný Orangepaper za rok 2024, nebo speciální prezentaci o chování českých Boomers na sociálních sítích.
Souhrnné výsledky
Získejte šťavnatý Orangepaper se souhrnnými výsledky!
Vše o českých Boomers
Získejte prezku o chování českých Boomers na sociálních sítích!
Sociální sítě v roce 2024
80 % všech uživatelů
96 % Gen Z
34 % uživatelů
144 minut
85 % uživatelů
více než 90 % uživatelů