Děkujeme, že jste byli u toho!

Konference AMI Digital Index 2025 úspěšně proběhla – a my děkujeme všem, kteří dorazili 11. června do Fantova sálu na Hlavním nádraží v Praze. Bylo skvělé sledovat, kolik lidí zajímá, jak se mění chování Čechů na sociálních sítích.

Na akci jsme poprvé představili výsledky letošního výzkumu, který AMI Digital realizuje ve spolupráci s agenturou STEM/MARK. Diskusi doplnili odborníci z marketingu i zástupci značek, které dobře vědí, jak si na sítích získat pozornost. Celou akcí nás provedla skvělá Natálie Schejbalová alias Tady Tali.

Brzy se můžete těšit na podrobné výstupy, analýzy i doporučení – to nejdůležitější z AMI Digital Indexu 2025 vám už brzy naservírujeme!

Jak to probíhalo?

  • Zahájení, moderování akce 9:30

    Natálie Schejbalová / Tali (IG)

  • Katka Marešová / Vladan Crha - TikTok nebo Instagram reels? A neviděl někdo Twitter? Proměny sociálních sítí v roce 2025 9:40

    AMI Digital

  • Martin Hošek - Trendy na českém LinkedIn a proč jsou pro komunikaci značek základem zaměstnanci 10:10
  • Jan Kočenda - Budování značky na sociálních sítích. Z nuly na 10k sledujících a 400 prodaných kurzů za rok 10:30

    Za lajky si nic nekoupíme. Proto se Honza ve své přednášce zaměřuje na to, jak ze sledujících udělat platící zákazníky. Krok za krokem si ukážeme, jak za rok bez velkého týmu a rozpočtů vybudovali značku, která získala téměř 10 000 sledujících, prodala přes 400 kurzů, odškolila offline 500 nadšenců do 3D tisku a navázala spolupráci se značkami jako Prusa Research.

  • Coffee Break 10:50
  • Pavel Harák - Sbohem intuice, vítej predikce. Jak AI mění vývoj novinek v Mattoni 11:00

    Mattoni 1873

  • Veronika Březinová / Vladan Crha - Najdi pět rozdílů: generace na sociálních sítích od alphy až po boomery. 11:20

    AMI Digital

  • Panelová diskuze: jsou sociální média pro marketéry nová televize? 11:50

    Stavení spořitelna České spořitelny Buřinka, Angry Beards, Mattoni, Lidl, Český rozhlas, AMI Digital

  • Závěr, networking 12:15
Logo

Zajímá vás, co ukázaly výsledky posledního ročníku AMI Digital Indexu? Tento každoroční výzkum trhu sociálních médií jsme v roce 2024 realizovali ve spolupráci se společností XIAOMI na vzorku 1010 uživatelů internetu v ČR starších 15 let. Sběr dat zajišťovala agentura STEM/MARK a šlo už o osmý ročník výzkumu. Podobný projekt AMI Digital realizuje poslední tři roky také na Slovensku.

Níže najdete několik vybraných zajímavostí z výsledků shrnutých v našich Tahácích.

Za pár informací o vás vám navíc rádi zašleme souhrnný Orangepaper za rok 2024, nebo speciální prezentaci o chování českých Boomers na sociálních sítích.

Souhrnné výsledky

Získejte šťavnatý Orangepaper se souhrnnými výsledky!

AMI Index 2024 (#9)

Vše o českých Boomers

Získejte prezku o chování českých Boomers na sociálních sítích!

BOOMER TALKS (#10)

Sociální sítě v roce 2024

Každý den na sítích

80 % všech uživatelů

Instagram používá

96 % Gen Z

Tik Tok používá

34 % uživatelů

V průměru uživatelé strávili na sítích

144 minut

Kontakt s přáteli jako důvod požívání uvedlo

85 % uživatelů

Pomocí mobilního telefonu navštěvuje sítě

více než 90 % uživatelů

Každý den na sociálních sítích

Důvody pro používání

Používání AI

Metodika průzkumu

Velikost vzorku
N = 0
Věk respondentů (let)
a více
Období sběru
04-05
Ročník Indexu:
0 . rok

Minulé ročníky Indexu

Stáhněte si jeden z minulých ročníků AMI Digital Indexu: