AMI Digital Index 2025 se blíží!

Každý like, swipe a komentář zanechává digitální stopu – a my jedevátým rokem sledujeme. AMI Digital Index je každoroční výzkum chování českých uživatelů na sociálních sítích, který AMI Digital realizuje ve spolupráci s výzkumnou agenturou STEM/MARK. 

11. června 2025, 9:30

Fantův sál, Hlavní nádraží, 110 00 Praha 1 – Nové Město 

Na téhle akci výstupy z výzkumu představíme poprvé veřejně, o komentáře a doporučení je doplní marketingoví odborníci a zástupci pěti významných značek, které jsou na sítích jako ryba ve vodě. Celou akcí vás navíc provede Natálie Schejbalová, alias Tady Tali

Program

Logo

Zajímá vás, co ukázaly výsledky posledního ročníku AMI Digital Indexu? Tento každoroční výzkum trhu sociálních médií jsme v roce 2024 realizovali ve spolupráci se společností XIAOMI na vzorku 1010 uživatelů internetu v ČR starších 15 let. Sběr dat zajišťovala agentura STEM/MARK a šlo už o osmý ročník výzkumu. Podobný projekt AMI Digital realizuje poslední tři roky také na Slovensku.

Níže najdete několik vybraných zajímavostí z výsledků shrnutých v našich Tahácích.

Za pár informací o vás vám navíc rádi zašleme souhrnný Orangepaper za rok 2024, nebo speciální prezentaci o chování českých Boomers na sociálních sítích.

Souhrnné výsledky

Získejte šťavnatý Orangepaper se souhrnnými výsledky!

AMI Index 2024 (#9)

Vše o českých Boomers

Získejte prezku o chování českých Boomers na sociálních sítích!

BOOMER TALKS (#10)

Sociální sítě v roce 2024

Každý den na sítích

80 % všech uživatelů

Instagram používá

96 % Gen Z

Tik Tok používá

34 % uživatelů

V průměru uživatelé strávili na sítích

144 minut

Kontakt s přáteli jako důvod požívání uvedlo

85 % uživatelů

Pomocí mobilního telefonu navštěvuje sítě

více než 90 % uživatelů

Každý den na sociálních sítích

Důvody pro používání

Používání AI

Metodika průzkumu

Velikost vzorku
N = 0
Věk respondentů (let)
a více
Období sběru
04-05
Ročník Indexu:
0 . rok

Minulé ročníky Indexu

Stáhněte si jeden z minulých ročníků AMI Digital Indexu: