#Drzimesrepre - AMI Digital
Sociální sítě, Staropramen

#Drzimesrepre

Bg_reprezentovat

Během Covidu jsme dali Čechům prostor sdílet svoje zážitky z fotbalového Eura, jako by byli spolu v hospodě.

Cíl a zadání projektu

Cílem projektu #Drzimesrepre bylo zviditelnění partnerství Staropramenu a České fotbalové reprezentace na sociálních sítích za využití netradičních formátů. 

Přehrát video o Drzimesrepre_reakce_bezgrafiky_web
Strategie

Kampaň vycházela z celkové komunikace Staropramenu v celonárodních médiích „Reprezentovat je pro nás nejvíc“. Využili jsme ambasadorů národní kampaně – herce Hynka Čermáka, trénera Jaroslava Šilhavého a hlavního sládka Staropramenu Honzy Špačka. 

Jako propojovací prvek veškerého contentu posloužil hasthag #Drzimesrepre, který se zobrazoval napříč formáty. 

Výsledky kampaně

0
oslovených uživatelů
0
impresí

Za měsíční trvání kampaně jsme na sociálních sítích veškerým contentem zasáhli více jak 1 milion lidí a posbírali skoro 8 milion impresí. Nejúspěšnějšími příspěvky se staly reakční posty s fotkou trenéra Šilhavého. V rámci výsledků jsme také zaznamenali zvýšenou diskuzi pod našimi příspěvky, spoustu reakcí na soutěže a využívání IG filtru.

Další kampaně