#Drzimesrepre - AMI Digital
Sociální sítě, Staropramen

#Drzimesrepre

Bg_reprezentovat
Cíl a provedení

Cílem projektu #Drzimesrepre bylo zviditelnění partnerství Staropramenu a České fotbalové reprezentace na sociálních sítích za využití netradičních formátů.

Cílovou skupinou byli nejen fanoušci fotbalu. Zároveň jsme chtěli tuto kampaň na sítích propojit s celkovou komunikací Staropramenu s konceptem “Reprezentovat je pro nás nejvíc”, který běžel v celonárodních médiích. Součástí propojení bylo využití ambasadorů národní kampaně - herce Hynka Čermáka, trénera Jaroslava Šilhavého a hlavního sládka Staropramenu Honzy Špačka.

S projektem #Drzimesrepre jsme si dali nelehký úkol, a to spojit dvě věci, na kterých se český národ zásadně neshodne. Pivo a fotbal. Po čas fotbalového Eura jsme v reálném čase zveřejňovali příspěvky a stories na sociálních sítích Staropramenu, partnera české fotbalové reprezentace, které reagovaly na aktuální situaci na hřišti. Chtěli jsme, aby uživatelé sociálních sítí měli prostor si o fotbale popovídat aspoň online, v době, kdy se nemohli sejít v hospodě tak jako před pandemií. Pro tuto kampaň jsme vybrali hned několik netradičních formátů, kterými jsme se odlišili od podobné komunikace ostatních značek a dokázali, že i když jde o pivo a fotbal, Češi vždy nakonec drží spolu. Kromě reakčních příspěvků jsme pro další komunikaci jsme vytvořili speciální soutěžní videa s pivními situacemi nebo IG filtr, kdy se fanouškem fotbalu v barvách Staropramenu mohl stát každý.

Play Video about Drzimesrepre_reakce_bezgrafiky_web
Strategie

Jako propojovací prvek veškerého contentu posloužil hasthag #Drzimesrepre, který se zobrazoval napříč formáty.

Kampaň jsme odstartovali 11. června se začátkem Eura a běžela až do jeho konce 11. července. #milujkazdoucestu to umožnila zpestřením rušných míst a zabavením kolemjdoucích.

Mezi hlavní obsahové pilíře patřily soutěže o piva i ceny věnované partnery. V komunikaci jsme sázeli na to, že Češi se o fotbale nejen rádi baví, ale také rádi soutěží. Soutěžemi jsme reagovali na konkrétní zápasy a drželi tak aktuální linku.

K příspěvkům jsme si nafotili reakční fotky s ambasadory komunikace v mnoha různých pózách, které reflektovaly to, co se děje na hřišti. Zklamání, radost, překvapení, ale i rozpaky nebo hněv.

Kanály

Facebook a Instagram

Formáty

Videa, Real time stories, GIFy, IG filtr pro fanoušky, offline venkovní akce

Aktivity

Vytvořili jsme videa, kde byly nastíněny fotbalové situace v pivním prostředí, real time stories s vtipnými GIFy našich ambasadorů a IG filtr pro fanoušky jako součást soutěží. Zároveň jsme online komunikaci propojili s offline venkovní akcí, kterou bylo sledování fotbalu Pod komínem - přímo do pivovaru. Pro tuto offline aktivaci jsme vytvořili online událost.

Výsledky kampaně

0
oslovených uživatelů
0
impresí

Za měsíční trvání kampaně jsme na sociálních sítích veškerým contentem zasáhli více jak 1 milion lidí a posbírali skoro 8 milion impresí. Nejúspěšnějšími příspěvky se staly reakční posty s fotkou trenéra Šilhavého. V rámci výsledků jsme také zaznamenali zvýšenou diskuzi pod našimi příspěvky, spoustu reakcí na soutěže a využívání IG filtru.

Other campaigns