Sociální sítě, Staropramen
#Drzimesrepre
Během Covidu jsme dali Čechům prostor sdílet svoje zážitky z fotbalového Eura, jako by byli spolu v hospodě.
Cíl a zadání projektu
Cílem projektu #Drzimesrepre bylo zviditelnění partnerství Staropramenu a České fotbalové reprezentace na sociálních sítích za využití netradičních formátů.
Přehrát video o Drzimesrepre_reakce_bezgrafiky_web
Strategie
Kampaň vycházela z celkové komunikace Staropramenu v celonárodních médiích „Reprezentovat je pro nás nejvíc“. Využili jsme ambasadorů národní kampaně – herce Hynka Čermáka, trénera Jaroslava Šilhavého a hlavního sládka Staropramenu Honzy Špačka.
Jako propojovací prvek veškerého contentu posloužil hasthag #Drzimesrepre, který se zobrazoval napříč formáty.
Výsledky kampaně
oslovených uživatelů
0
impresí
0