#Drzimesrepre
Cílem projektu #Drzimesrepre bylo zviditelnění partnerství Staropramenu a České fotbalové reprezentace na sociálních sítích za využití netradičních formátů.
S projektem #Drzimesrepre jsme si dali nelehký úkol, a to spojit dvě věci, na kterých se český národ zásadně neshodne. Pivo a fotbal. Po čas fotbalového Eura jsme v reálném čase zveřejňovali příspěvky a stories na sociálních sítích Staropramenu, partnera české fotbalové reprezentace, které reagovaly na aktuální situaci na hřišti. Chtěli jsme, aby uživatelé sociálních sítí měli prostor si o fotbale popovídat aspoň online, v době, kdy se nemohli sejít v hospodě tak jako před pandemií. Pro tuto kampaň jsme vybrali hned několik netradičních formátů, kterými jsme se odlišili od podobné komunikace ostatních značek a dokázali, že i když jde o pivo a fotbal, Češi vždy nakonec drží spolu. Kromě reakčních příspěvků jsme pro další komunikaci jsme vytvořili speciální soutěžní videa s pivními situacemi nebo IG filtr, kdy se fanouškem fotbalu v barvách Staropramenu mohl stát každý.
Jako propojovací prvek veškerého contentu posloužil hasthag #Drzimesrepre, který se zobrazoval napříč formáty.
Kampaň jsme odstartovali 11. června se začátkem Eura a běžela až do jeho konce 11. července. #milujkazdoucestu to umožnila zpestřením rušných míst a zabavením kolemjdoucích.
Mezi hlavní obsahové pilíře patřily soutěže o piva i ceny věnované partnery. V komunikaci jsme sázeli na to, že Češi se o fotbale nejen rádi baví, ale také rádi soutěží. Soutěžemi jsme reagovali na konkrétní zápasy a drželi tak aktuální linku.
K příspěvkům jsme si nafotili reakční fotky s ambasadory komunikace v mnoha různých pózách, které reflektovaly to, co se děje na hřišti. Zklamání, radost, překvapení, ale i rozpaky nebo hněv.