#Osvěžsiden - AMI Digital
staropramen cool

#Osvěžsiden

Osvezsiden_cool

Pro značku COOL jsme připravili celoroční kampaň s názvem #Osvěžsiden a chtěli vyzvat uživatele sociálních sítí, aby si osvěžili svůj den novou sportovní aktivitou. Vycházeli jsme z předpokladu, že pandemie negativně zasáhla do života lidí a jen těžko se jim vrací k aktivnímu životu. Kampaní jsme je chtěli motivovat a dát jim návod, jak začít s novým sportem. Do celoroční komunikace jsme zakomponovali mikroinfluencery, kteří jsou odborníky na danou aktivitu, a mají na sebe navázány svoje komunity.

Zadání, cíle projektu a cílové skupiny

Cílem kampaně bylo upevnění positioningu COOLu jako osvěžení během běžného dne ve městě.

Součástí bylo představení jednotlivých aktivit a jejich propojení s nealko COOLem, který slouží jako osvěžení po provedené aktivitě. Cílovou skupinou byli mladí lidé žijící ve větších městech, kteří mají rádi aktivní životní styl, setkávají se s přáteli a sledují trendy. 

Osvezsiden_cool_brusle
Osvezsiden_cool_01
Strategie

Kampaň jsme odstartovali na začátku roku a každý měsíc uživatelům sociálních sítí představovali sport, který byl pro dané období relevantní. Podařilo se nám našemu publiku představit otužování, běh, basketbal, skateboard, paddleboard, venkovní workout, tanec na kolečkových bruslích, cyklistiku, jógu a vnitřní beachvolejbal.

Fáze SEE – statická fotka s Influencerem a nastíněním aktivity 

Fáze THINK – video s tutoriálem na aktivitu

Fáze DO – interaktivní formáty jako kvízy a ankety ve stories

Fáze CARE – propojení mikroinfluencerů a jejich aktivit se značkou 

Nástroje a aktivity kampaně

Jako sociální sítě jsme využili Facebook a Instagram a mezi formáty se kromě hlavního videa, ve kterém jsme aktivitu představili, objevily i fotky s Influencery a zábavné kvízy nebo ankety ve stories. V průměru byla videa dlouhá kolem 40 sekund a v každém z nich jsme představili tři Osvěžsidenkonkrétní tipy, jak s danou aktivitou začít. Ve videích figurovali Influenceři, kteří mají s danou aktivitou zkušenosti.  

Výsledky

0
více jak milion unikátních uživatelů
0 milionu
celkový počet impresí
0
uživatelů - dosah pro nejúspěšnějsí příspěvek

Dohromady fotografie a videa navázané na aktivity zasáhla 1,01 milionu unikátních lidí a celkový počet impresí byl 4,7 milionu. Z pohledu zásahu bylo suverénním vítězem zářijové "Tanec na kolečkových bruslích", kde jsme získali dosah 430 tisíc lidí a skvělých 1,35 milionu impresí. Pozitivním výsledkem byly i reakce lidí na náš content, kde diskutovali o jednotlivých aktivitách. Také jsme přitáhli komunity lidí od Influencerů na náš profil, kteří jej nyní dlouhodobě sledují.

Další kampaně