#Osvěžsiden

Pro značku COOL jsme připravili celoroční kampaň s názvem #Osvěžsiden a chtěli vyzvat uživatele sociálních sítí, aby si osvěžili svůj den novou sportovní aktivitou. Vycházeli jsme z předpokladu, že pandemie negativně zasáhla do života lidí a jen těžko se jim vrací k aktivnímu životu. Kampaní jsme je chtěli motivovat a dát jim návod, jak začít s novým sportem. Do celoroční komunikace jsme zakomponovali mikroinfluencery, kteří jsou odborníky na danou aktivitu, a mají na sebe navázány svoje komunity.
Cílem kampaně bylo upevnění positioningu COOLu jako osvěžení během běžného dne ve městě.
Součástí bylo představení jednotlivých aktivit a jejich propojení s nealko COOLem, který slouží jako osvěžení po provedené aktivitě. Cílovou skupinou byli mladí lidé žijící ve větších městech, kteří mají rádi aktivní životní styl, setkávají se s přáteli a sledují trendy.


Kampaň jsme odstartovali na začátku roku a každý měsíc uživatelům sociálních sítí představovali sport, který byl pro dané období relevantní. Podařilo se nám našemu publiku představit otužování, běh, basketbal, skateboard, paddleboard, venkovní workout, tanec na kolečkových bruslích, cyklistiku, jógu a vnitřní beachvolejbal.
Fáze SEE – statická fotka s Influencerem a nastíněním aktivity
Fáze THINK – video s tutoriálem na aktivitu
Fáze DO – interaktivní formáty jako kvízy a ankety ve stories
Fáze CARE – propojení mikroinfluencerů a jejich aktivit se značkou
Jako sociální sítě jsme využili Facebook a Instagram a mezi formáty se kromě hlavního videa, ve kterém jsme aktivitu představili, objevily i fotky s Influencery a zábavné kvízy nebo ankety ve stories. V průměru byla videa dlouhá kolem 40 sekund a v každém z nich jsme představili tři Osvěžsidenkonkrétní tipy, jak s danou aktivitou začít. Ve videích figurovali Influenceři, kteří mají s danou aktivitou zkušenosti.