#Osvěžsiden - AMI Digital
staropramen cool

#Osvěžsiden

Jak jsme s COOLem učili uživatele sociálních sítí novým sportům.

Cool_sirka

Pro značku COOL jsme připravili celoroční kampaň s názvem #Osvěžsiden a chtěli vyzvat uživatele sociálních sítí, aby si osvěžili svůj den novou sportovní aktivitou. Vycházeli jsme z předpokladu, že pandemie negativně zasáhla do života lidí a jen těžko se jim vrací k aktivnímu životu.

Osvezsiden_cool_01

Kampaní jsme chtěli motivovat a předat návod, jak začít s novým sportem

Cíl a zadání projektu
Osvezsiden_cool_brusle

Cílem kampaně bylo upevnění positioningu COOLu jako osvěžení během běžného dne ve městě.

Představili jsme proto jednotlivé aktivity a propojili je s nealko COOLem, který slouží jako osvěžení po provedené aktivitě

Strategie

Každý měsíc jsme uživatelům sociálních sítí ukazovali jeden sport. Podařilo se nám tak představit například otužování, skateboard nebo tanec na kolečkových bruslích.

Fáze SEE – statická fotka s Influencerem a nastíněním aktivity 

Fáze THINK – video s tutoriálem na aktivitu

Fáze DO – interaktivní formáty jako kvízy a ankety ve stories

Fáze CARE – propojení mikroinfluencerů a jejich aktivit se značkou 

Osvezsiden_cool_brusle_led

Výsledky

více jak milion unikátních uživatelů
0
celkový počet impresí
0 milionu
uživatelů - dosah pro nejúspěšnějsí příspěvek
0

Dohromady fotografie a videa navázané na aktivity zasáhla 1,01 milionu unikátních lidí a celkový počet impresí byl 4,7 milionu. Z pohledu zásahu bylo suverénním vítězem zářijové "Tanec na kolečkových bruslích", kde jsme získali dosah 430 tisíc lidí a skvělých 1,35 milionu impresí.

Pozitivním výsledkem byly i reakce lidí na náš content, kde diskutovali o jednotlivých aktivitách. Také jsme přitáhli komunity lidí od Influencerů na náš profil, kteří jej nyní dlouhodobě sledují.

Další kampaně