staropramen cool
#Osvěžsiden
Jak jsme s COOLem učili uživatele sociálních sítí novým sportům.
Pro značku COOL jsme připravili celoroční kampaň s názvem #Osvěžsiden a chtěli vyzvat uživatele sociálních sítí, aby si osvěžili svůj den novou sportovní aktivitou. Vycházeli jsme z předpokladu, že pandemie negativně zasáhla do života lidí a jen těžko se jim vrací k aktivnímu životu.
Kampaní jsme chtěli motivovat a předat návod, jak začít s novým sportem
Cíl a zadání projektu
Cílem kampaně bylo upevnění positioningu COOLu jako osvěžení během běžného dne ve městě.
Představili jsme proto jednotlivé aktivity a propojili je s nealko COOLem, který slouží jako osvěžení po provedené aktivitě
Strategie
Každý měsíc jsme uživatelům sociálních sítí ukazovali jeden sport. Podařilo se nám tak představit například otužování, skateboard nebo tanec na kolečkových bruslích.
Fáze SEE – statická fotka s Influencerem a nastíněním aktivity
Fáze THINK – video s tutoriálem na aktivitu
Fáze DO – interaktivní formáty jako kvízy a ankety ve stories
Fáze CARE – propojení mikroinfluencerů a jejich aktivit se značkou
Výsledky
více jak milion unikátních uživatelů
0
celkový počet impresí
0
milionu
uživatelů - dosah pro nejúspěšnějsí příspěvek
0