Ostravar
Ostrava(r): překvapí tě
Jak jsme udělali kampaň ,,po ostravsku“.
Upřímnou, takovou, která si na nic nehraje.
Lidé berou Ostravu jako nezajímavý region, ale když ji poznají, jsou pozitivně překvapeni. A stejně je to i s naším pivem. Pivo jsme při uvedení do národní distribuce představili způsobem, jaký je Ostravákům vlastní. Sebevědomě, rázně, autenticky. Upustili jsme od vznešených formulací, a jednoduše dali pivo náhodně vybraným lidem ochutnat. Z jejich překvapených reakcí pak vznikly spoty.
Předčili jsme KPI interakce o 257 % a dokázali, že Ostrava(r) umí překvapit.
cíle a zadání projektu
Ostravar - lokální značka se 120 letou historií, se v roce 2022 rozhodla udělat významný krok, a to uvést pivo nově do celonárodní distribuce.
Naším úkolem bylo o tom prostřednictvím digitálu rozšířit povědomí a motivovat potenciální zákazníky k ochutnání.
Přehrát video o Bts (7 of 11)
Strategie
Z průzkumů jsme věděli, že ať naše pivo člověku chutná, nebo ne, chuť ho vždycky překvapí. Stejně tak lidé bývají překvapeni z Ostravy.
Za značku jsme o pivu neříkali nic. V hlavním claimu Ochutnej, překvapí tě! Jsme pouze motivovali uživatele k vyzkoušení. Pivo jsme nechali zhodnotit náhodný výběr lidí. Žádní navonění influenceři, prostě normální lidi. A z jejich spontánního hodnocení vznikla série 100% autentických online spotů.
Výsledky
unikátních uživatelů
0
zobrazení
0
naplnění KPI interakcí
0
%