Ostrava(r): překvapí tě - AMI Digital
Ostravar

Ostrava(r): překvapí tě

Uvodni fotka_ostravar

Jak jsme udělali kampaň ,,po ostravsku“.

Upřímnou, takovou, která si na nic nehraje. 

Lidé berou Ostravu jako nezajímavý region, ale když ji poznají, jsou pozitivně překvapeni. A stejně je to i s naším pivem. Pivo jsme při uvedení do národní distribuce představili způsobem, jaký je Ostravákům vlastní. Sebevědomě, rázně, autenticky. Upustili jsme od vznešených formulací, a jednoduše dali pivo náhodně vybraným lidem ochutnat. Z jejich překvapených reakcí pak vznikly spoty. 

Předčili jsme KPI interakce o 257 % a dokázali, že Ostrava(r) umí překvapit. 

cíle a zadání projektu

Ostravar - lokální značka se 120 letou historií, se v roce 2022 rozhodla udělat významný krok, a to uvést pivo nově do celonárodní distribuce.

Naším úkolem bylo o tom prostřednictvím digitálu rozšířit povědomí a motivovat potenciální zákazníky k ochutnání.

Přehrát video o Bts (7 of 11)
Strategie

Z průzkumů jsme věděli, že ať naše pivo člověku chutná, nebo ne, chuť ho vždycky překvapí. Stejně tak lidé bývají překvapeni z Ostravy.

Za značku jsme o pivu neříkali nic. V hlavním claimu Ochutnej, překvapí tě! Jsme pouze motivovali uživatele k vyzkoušení. Pivo jsme nechali zhodnotit náhodný výběr lidí. Žádní navonění influenceři, prostě normální lidi. A z jejich spontánního hodnocení vznikla série 100% autentických online spotů.

Výsledky

0
unikátních uživatelů
0
zobrazení
0 %
naplnění KPI interakcí

Překvapeni jsme nakonec byli i my. Z výsledků. Ve třech měsících jsme jen na Facebooku a Instagramu zasáhli 1 554 943. Počet zobrazení byl 11 809 064, čímž jsme předčili KPIs o víc než 50 %. Uživatelé reagovali na autentická hodnocení a sdíleli vlastní recenze, a tak jsme překonali KPI interakcí o 257 %. Reakce potvrzovaly insight: “Černá Barbora zatraceně sedla. Až jsem nevěřil, že je to z Ostravy.”

Další kampaně