Sociální sítě, Shell

Shell #OSOLTO challenge na Tik Toku

Bg_shell
Cíl a provedení

TikTok je cesta k mladé generaci a my to po ní rozjeli se Shell aneb první česká kampaň na TikToku

Pro klienta Shell jsme vytvořili vůbec první TikTok kampaň v Čechách. Kombinace sociální sítě s mladým publikem, úkolů od jejich oblíbených influencerů a možnost výhry potvrdila sílu poměrně nové sociální sítě. Cílem bylo rozšíření mladší cílové skupiny Shell a zvýšení povědomí o zprostředkovaných odměnách za nákup paliv. Právě pro mladou generaci byly odměny určeny.

Shell-2
Shell-3
Shell-4

Pro jejich oslovení jsme využili

• 4 influencery
• 4 challenge videa
• 4 týmy s vlastními #
• 4 modely BMW jezdící na slanou vodu.

Motivací pro všechny zúčastněné byla možnost výhry setkání s jejich idoly. Fanoušci produkovali vlastní videa pod # daného týmu, kde plnili úkoly. Kampaň zároveň probíhala i na Instagramu, YouTube a Facebooku. Autíčko na slanou vodu bylo tipem na dárek, hvězdou tutoriálu s kreativním použitím nebo předmětem soutěže.

Lokalita

Česko

Kanály

TikTok, Instagram, Facebook, YouTube

Výsledky kampaně

0
impresí nasbíralo 12 TikTok videí
0
engagement dosáhl
0
impresí získaly instagramové příspěvky
0
Zhlédnutí překonala na YouTube

Další kampaně, které jsme realizovaly