#OSOLTO challenge - AMI Digital
Sociální sítě, Shell

Shell #OSOLTO challenge na Tik Toku

Bg_shell

TikTok je cesta k mladé generaci a my to po ní rozjeli se Shell.

Cíl a provedení

Pro klienta Shell jsme vytvořili vůbec první TikTok kampaň v Čechách. Kombinace sociální sítě s mladým publikem, úkolů od jejich oblíbených influencerů a možnost výhry potvrdila sílu poměrně nové sociální sítě. Cílem bylo rozšíření mladší cílové skupiny Shella zvýšení povědomí o zprostředkovaných odměnách za nákup paliv. Právě pro mladou generaci byly odměny určeny.

Shell-2
Shell-3
Shell-4

Pro jejich oslovení jsme využili

4 influencery

4 týmy s vlastními #

4 challenge videa

4 modely BMW jezdící na slanou vodu

Motivací pro všechny zúčastněné byla možnost výhry setkání s jejich idoly. Fanoušci produkovali vlastní videa pod # daného týmu, kde plnili úkoly. Kampaň zároveň probíhala i na Instagramu, YouTube a Facebooku. Autíčko na slanou vodu bylo tipem na dárek, hvězdou tutoriálu s kreativním použitím nebo předmětem soutěže.

Výsledky kampaně

impresí nasbíralo 12 TikTok videí
0
engagement dosáhl
0
impresí získaly instagramové příspěvky
0
Zhlédnutí překonala na YouTube
0

Další kampaně