Shell #OSOLTO challenge na Tik Toku

TikTok je cesta k mladé generaci a my to po ní rozjeli se Shell aneb první česká kampaň na TikToku
Pro klienta Shell jsme vytvořili vůbec první TikTok kampaň v Čechách. Kombinace sociální sítě s mladým publikem, úkolů od jejich oblíbených influencerů a možnost výhry potvrdila sílu poměrně nové sociální sítě. Cílem bylo rozšíření mladší cílové skupiny Shell
a zvýšení povědomí o zprostředkovaných odměnách za nákup paliv. Právě pro mladou generaci byly odměny určeny.



Pro jejich oslovení jsme využili
• 4 influencery
• 4 challenge videa
• 4 týmy s vlastními #
• 4 modely BMW jezdící na slanou vodu
Motivací pro všechny zúčastněné byla možnost výhry setkání s jejich idoly. Fanoušci produkovali vlastní videa pod # daného týmu, kde plnili úkoly. Kampaň zároveň probíhala i na Instagramu, YouTube a Facebooku. Autíčko na slanou vodu bylo tipem na dárek, hvězdou tutoriálu s kreativním použitím nebo předmětem soutěže.