Sociální sítě, Shell
Shell #OSOLTO challenge na Tik Toku
TikTok je cesta k mladé generaci a my to po ní rozjeli se Shell.
Cíl a provedení
Pro klienta Shell jsme vytvořili vůbec první TikTok kampaň v Čechách. Kombinace sociální sítě s mladým publikem, úkolů od jejich oblíbených influencerů a možnost výhry potvrdila sílu poměrně nové sociální sítě. Cílem bylo rozšíření mladší cílové skupiny Shella zvýšení povědomí o zprostředkovaných odměnách za nákup paliv. Právě pro mladou generaci byly odměny určeny.
Pro jejich oslovení jsme využili
4 influencery
4 týmy s vlastními #
4 challenge videa
4 modely BMW jezdící na slanou vodu
Motivací pro všechny zúčastněné byla možnost výhry setkání s jejich idoly. Fanoušci produkovali vlastní videa pod # daného týmu, kde plnili úkoly. Kampaň zároveň probíhala i na Instagramu, YouTube a Facebooku. Autíčko na slanou vodu bylo tipem na dárek, hvězdou tutoriálu s kreativním použitím nebo předmětem soutěže.
Výsledky kampaně
impresí nasbíralo 12 TikTok videí
0
engagement dosáhl
0
impresí získaly instagramové příspěvky
0
Zhlédnutí překonala na YouTube
0