Sociální sítě, Shell

Shell
#milujukazdoucestu

Bg_milujukazdoucestu-full
Cíl a provedení

Tři umělci, tři místa a konec nudných cest, aneb jak jsme lidem zpříjemnili den a dostali Shell (nebo klienta) na Instagram.

Kampaní #milujukazdou cestu jsme si dali za cíl zvýšit povědomí o značce Shell. A to rovnou na Instagramu, kde Shell účet nevlastní. Rozhodli jsme se oslovit cílovou skupinu pomocí umělců a stvořili videa, která o sobě nechala slyšet. Zpříjemnit si nudnou každodenní cestu do školy či zaměstnání chce každý. A #milujkazdoucestu to umožnila zpestřením rušných míst a zabavením kolemjdoucích.

Tři lokace

• Hlavní nádraží
• Tančící dům
• Rušná silnice

Tři umělci

• baviči
• taneční skupina
• beauty bloggerka

Bg_milujukazdoucestu-2-2
Lokalita

Česko, Slovensko, Maďarsko

Kanály

Influenceři, web, user generated content

Vytvořili jsme pozitivní asociaci zážitku se značkou. Z reakcí nic netušících kolemjdoucích jsme vytvořili videa, která se šířila z profilů influencerů až k cílové skupině.

Výsledky kampaně

0
oslovených uživatelů
0
reakcí
0
uživatelských příspěvků
s #milujukazdoucestu

Další kampaně, které jsme realizovaly

Přehrát video