Sociální sítě, Shell
Shell
#milujukazdoucestu

Cíl a provedení
Tři umělci, tři místa a konec nudných cest, aneb jak jsme lidem zpříjemnili den a dostali Shell (nebo klienta) na Instagram.
Kampaní #milujukazdou cestu jsme si dali za cíl zvýšit povědomí o značce Shell. A to rovnou na Instagramu, kde Shell účet nevlastní. Rozhodli jsme se oslovit cílovou skupinu pomocí umělců a stvořili videa, která o sobě nechala slyšet. Zpříjemnit si nudnou každodenní cestu do školy či zaměstnání chce každý. A kampaň #milujkazdoucestu to umožnila zpestřením rušných míst a zabavením kolemjdoucích.
Tři lokace
• Hlavní nádraží
• Tančící dům
• Rušná silnice
Tři umělci
• baviči
• taneční skupina
• beauty bloggerka

Lokalita
Česko, Slovensko, Maďarsko
Kanály
Influenceři, web, user generated content
Vytvořili jsme pozitivní asociaci zážitku se značkou. Z reakcí nic netušících kolemjdoucích jsme vytvořili videa, která se šířila z profilů influencerů až k cílové skupině.
Výsledky kampaně
0
oslovených uživatelů
0
reakcí
0
uživatelských příspěvků
s #milujukazdoucestu
s #milujukazdoucestu