Sociální sítě, Shell
Shell
#milujukazdoucestu
Tři umělci, tři místa a konec nudných cest,
aneb jak jsme lidem zpříjemnili den a dostali Shell na Instagram
Cíl a provedení
Kampaní #milujukazdou cestu jsme si dali za cíl zvýšit povědomí o značce Shell. A to rovnou na Instagramu, kde Shell účet nevlastní. Rozhodli jsme se oslovit cílovou skupinu pomocí umělců a stvořili videa, která o sobě nechala slyšet. Zpříjemnit si nudnou každodenní cestu do školy či zaměstnání chce každý.
Tři lokace
Hlavní nádraží
Tančící dům
Rušná silnice
Tři umělci
Baviči
Taneční skupina
Beauty bloggerka
Lokalita
Česko
Slovensko
Maďarsko
Vytvořili jsme pozitivní asociaci zážitku se značkou. Z reakcí nic netušících kolemjdoucích jsme vytvořili videa, která se šířila z profilů influencerů až k cílové skupině.
Výsledky kampaně
oslovených uživatelů
0
reakcí
0
uživatelských příspěvků
s #milujukazdoucestu
s #milujukazdoucestu
0