staropramen
Foodparing
Staropramen v době pandemie reflektoval potřeby svých zákazníků a představil oblíbenou prémiovou řadu Smíchovský výběr v offtrade sektoru. Abychom zdůraznili, že jsou produkty nově “na doma,” spárovali jsme je s jídly, které si mohli podle našich videoreceptů doma uživatelé sami uvařit. Pro posílení vnímání prémiové chuti produktů jsme spolu s uznávaným kuchařem Pavlem Berkym vytvořili prémiové menu. To mohli po dobu kampaně uživatelé ochutnat i v restauraci Fortel na Smíchově.
Zadání a cíle projektu
Zvýšit povědomí o novince “na doma” v době pandemie
Přilákat nové publikum na naše profily
Zaujmout mladší cílovou skupinu (25-38), která může díky prémiové řadě a progresivnímu přístupu značku zvažovat častěji
Doposud zákazníci znali produkty Smíchovského výběru jen z hospod. Jak zdůraznit, že si je nově můžou koupit i v obchodě?
strategie
Využili jsme situace, kdy doma trávili o mnoho víc času a zároveň se podle toho učili fungovat. K nové konzumační příležitosti jsme uživatelům dali nástroj v podobě zajímavých receptů.
Spojili jsme prémiové produkty z řady Smíchovský výběr s prémiovými jídly, mladou tváří s progresivními hodnotami a místem, které je v současné době trendy.
Spojení jsme prezentovali pomocí dynamického obsahu a nových formátů atraktivních pro mladou generaci.
Výsledky
více jak milion unikátních uživatelů
0
celkový počet impresí
0