Foodparing - AMI Digital
staropramen

Foodparing

Foodparing_pavel

Staropramen v době pandemie reflektoval potřeby svých zákazníků a představil oblíbenou prémiovou řadu Smíchovský výběr v offtrade sektoru. Abychom zdůraznili, že jsou produkty nově “na doma,” spárovali jsme je s jídly, které si mohli podle našich videoreceptů doma uživatelé sami uvařit. Pro posílení vnímání prémiové chuti produktů jsme spolu s uznávaným kuchařem Pavlem Berkym vytvořili prémiové menu. To mohli po dobu kampaně uživatelé ochutnat i v restauraci Fortel na Smíchově.

Zadání, cíle projektu a cílové skupiny

Cíle byly tři:

Zvýšit povědomí o novince “na doma” v době pandemie 

Přilákat nové publikum na naše profily

Zaujmout mladší cílovou skupinu (25-38), která může díky prémiové řadě a progresivnímu přístupu značku zvažovat častěji 

Foodparing_web
Foodparing_pavel_2
Strategie

Doposud zákazníci znali produkty Smíchovského výběru jen z hospod. Jak zdůraznit, že si je nově můžou koupit i v obchodě?

Využili jsme situace, kdy doma trávili o mnoho víc času a zároveň se podle toho učili fungovat. K nové konzumační příležitosti jsme uživatelům dali nástroj v podobě zajímavých receptů.

Spojili jsme prémiové produkty z řady Smíchovský výběr s prémiovými jídly, mladou tváří s progresivními hodnotami a místem, které je v současné době trendy.

Spojení jsme prezentovali pomocí dynamického obsahu a nových formátů atraktivních pro mladou generaci. 

nástroje a aktivity

Obsah jsme publikovali ve 4 fázích:

Tesing: 3 krátká 15s stories videa, ve kterých Berky ochutnává piva, kulinářsky popisuje jejich chuť, vůni, hořkost, a navrhuje, k jakému jídlu se hodí. Podpořena silnou placenou propagací  

Hlavní část: 3 dynamická feed videa s ukázkou receptů, pro Facebook delší praktičtější verze se seznamem ingrediencí  

Online aktivace: uživatelská facebooková soutěž o poukaz do restaurace Fortel

Offline aktivace: Týden podle Berkyho ve Fortelu – dali jsme uživatelům možnost menu ochutnat v trendy restauraci Fortel, ten jsme prezentovali pomocí facebookové události 

Výsledky

0
více jak milion unikátních uživatelů
0
celkový počet impresí

Komunikací jsme zasáhli více než 1 300 000 unikátních uživatelů a získali 5 600 000 impresí. Podařil se nám výrazný nárůst fanoušků na obou sociálních sítích - metrika, se kterou značky běžně bojují - téměř 2 000% oproti předešlému měsíci. Celá kampaň dosáhla virálního potenciálu, když jedno z videí sdílel Martin Mikyska, český bavič a hvězda internetu nejen pro mladé generace. Bonusem bylo i rozšíření povědomí o vlajkové lodi Staropramenu, restauraci Fortel, která otevřela těsně před pandemií a začátky tak neměla jednoduché.

Další kampaně