Foodparing

Staropramen v době pandemie reflektoval potřeby svých zákazníků a představil oblíbenou prémiovou řadu Smíchovský výběr v offtrade sektoru. Abychom zdůraznili, že jsou produkty nově “na doma,” spárovali jsme je s jídly, které si mohli podle našich videoreceptů doma uživatelé sami uvařit. Pro posílení vnímání prémiové chuti produktů jsme spolu s uznávaným kuchařem Pavlem Berkym vytvořili prémiové menu. To mohli po dobu kampaně uživatelé ochutnat i v restauraci Fortel na Smíchově.
Cíle byly tři:
Zvýšit povědomí o novince “na doma” v době pandemie
Přilákat nové publikum na naše profily
Zaujmout mladší cílovou skupinu (25-38), která může díky prémiové řadě a progresivnímu přístupu značku zvažovat častěji


Doposud zákazníci znali produkty Smíchovského výběru jen z hospod. Jak zdůraznit, že si je nově můžou koupit i v obchodě?
Využili jsme situace, kdy doma trávili o mnoho víc času a zároveň se podle toho učili fungovat. K nové konzumační příležitosti jsme uživatelům dali nástroj v podobě zajímavých receptů.
Spojili jsme prémiové produkty z řady Smíchovský výběr s prémiovými jídly, mladou tváří s progresivními hodnotami a místem, které je v současné době trendy.
Spojení jsme prezentovali pomocí dynamického obsahu a nových formátů atraktivních pro mladou generaci.
Obsah jsme publikovali ve 4 fázích:
Tesing: 3 krátká 15s stories videa, ve kterých Berky ochutnává piva, kulinářsky popisuje jejich chuť, vůni, hořkost, a navrhuje, k jakému jídlu se hodí. Podpořena silnou placenou propagací
Hlavní část: 3 dynamická feed videa s ukázkou receptů, pro Facebook delší praktičtější verze se seznamem ingrediencí
Online aktivace: uživatelská facebooková soutěž o poukaz do restaurace Fortel
Offline aktivace: Týden podle Berkyho ve Fortelu – dali jsme uživatelům možnost menu ochutnat v trendy restauraci Fortel, ten jsme prezentovali pomocí facebookové události