staropramen
Foodparing
![Foodparing_pavel](https://amidigital.cz/wp-content/uploads/2022/04/foodparing-pavel.jpg)
Staropramen v době pandemie reflektoval potřeby svých zákazníků a představil oblíbenou prémiovou řadu Smíchovský výběr v offtrade sektoru. Abychom zdůraznili, že jsou produkty nově “na doma,” spárovali jsme je s jídly, které si mohli podle našich videoreceptů doma uživatelé sami uvařit. Pro posílení vnímání prémiové chuti produktů jsme spolu s uznávaným kuchařem Pavlem Berkym vytvořili prémiové menu. To mohli po dobu kampaně uživatelé ochutnat i v restauraci Fortel na Smíchově.
Zadání a cíle projektu
Zvýšit povědomí o novince “na doma” v době pandemie
Přilákat nové publikum na naše profily
Zaujmout mladší cílovou skupinu (25-38), která může díky prémiové řadě a progresivnímu přístupu značku zvažovat častěji
![Foodparing_web](https://amidigital.cz/wp-content/uploads/2022/04/foodparing-web.jpg)
![Foodparing_pavel_2](https://amidigital.cz/wp-content/uploads/2022/04/foodparing-pavel-2-768x960.jpg)
Doposud zákazníci znali produkty Smíchovského výběru jen z hospod. Jak zdůraznit, že si je nově můžou koupit i v obchodě?
strategie
Využili jsme situace, kdy doma trávili o mnoho víc času a zároveň se podle toho učili fungovat. K nové konzumační příležitosti jsme uživatelům dali nástroj v podobě zajímavých receptů.
Spojili jsme prémiové produkty z řady Smíchovský výběr s prémiovými jídly, mladou tváří s progresivními hodnotami a místem, které je v současné době trendy.
Spojení jsme prezentovali pomocí dynamického obsahu a nových formátů atraktivních pro mladou generaci.
Výsledky
více jak milion unikátních uživatelů
0
celkový počet impresí
0
Komunikací jsme zasáhli více než 1 300 000 unikátních uživatelů a získali 5 600 000 impresí. Podařil se nám výrazný nárůst fanoušků na obou sociálních sítích – metrika, se kterou značky běžně bojují – téměř 2 000% oproti předešlému měsíci. Celá kampaň dosáhla virálního potenciálu, když jedno z videí sdílel Martin Mikyska, český bavič a hvězda internetu nejen pro mladé generace. Bonusem bylo i rozšíření povědomí o vlajkové lodi Staropramenu, restauraci Fortel, která otevřela těsně před pandemií a začátky tak neměla jednoduché.
![Foodparing-pavel-3 Foodparing-pavel-3](https://amidigital.cz/wp-content/uploads/2022/04/foodparing-pavel-3-1.webp)
![Foodparing-web-2](https://amidigital.cz/wp-content/uploads/2022/04/foodparing-web-2-1.webp)
![Foodparing-web-3](https://amidigital.cz/wp-content/uploads/2022/04/foodparing-web-3-1.webp)