Na Instagramu se ke statickým fotkám nově dá přidat hudba
Instagram si od nové funkce slibuje větší rozmanitost obsahu a zapojení uživatelů.
Novinka se odráží hlavně při tvorbě contentu ve feedu, ve stories a reels je hudba dostupná už déle. Pro značky má novinka však podstatné omezení.
Pro audio lze využívat pouze hudbu, která je licencovaná a z kolekce zvuků Mety. Populární songy tam tedy zatím nenajdeme.
Instagram testuje nové možnosti reklamy
Nově se reklamy na Instagramu dostanou i do záložky Objevit/Explore, kterou samotná sociální síť podporuje čím dál více.
Testuje také reklamy s více inzerenty.
Nás však nejvíce zaujala možnost spouštět AR reklamy ve feedu či ve stories.
Tahle novinka by se nám dost hodila pro naši podzimní kampaň s AR filtrem pro COOL.
Creator week 2022
Tvůrci jsou jak pro Facebook, tak pro Instagram klíčovým marketingovým nástrojem, který se stává čím dál důležitější v celém online marketingu. Meta na Creator week představila svou vizi na předplatné pro všechny tvůrce, která zahrnuje i virtuální dary v reels. Jsme zvědaví, kdy předplatné dojde i do našeho českého influencerského rybníčku
Zapomínáme na Whatsapp?
Jednou z platforem, která má podle Mety velký a zatím dost nevyužitý reklamní potenciál je Whatsapp. Doporučuje ho pro komunikaci se zákazníky a označuje ho za doplňkovou aktivitu každého digitálního marketingu. Komunikace se zákazníkem by měla být efektivnější díky profilu značky na této platformě nebo reklamám, které směřují uživatele například z FB přímo do WA aplikace. To by mohlo skvěle posloužit zákaznickému servisu nebo HR marketingu.
Linkedin umožňuje promovat události
Jednou z novinek v online světě je i promování událostí na Linkedinu.
To se bude hodit nejen agenturám, které jako my pořádají oborové akce, ale i všem značkám.
Pokud potřebujete s LI událostmi poradit, napište nám!