Instagram prý zvyšuje dosahy fotkám. A nebo ani ne.
Instagram v lednu ohlásil, že se v doručování obsahu znovu zaměří na fotografie, které do té doby upozaďoval. Bude testovat, jak jeho uživatelé na statický obsah reagují oproti reelsům. A pokud ne podstatně více, tak se zase vrátí k většímu doručování reels. Myslíme, že je jasné, jak to skončí – dynamický obsah vede na všech platformách. Nejsme z tohohle testu moudrý ani my, takže zatím čekáme, co se bude dít. A myslíme, že možná ani nic.
Vkládání GIFů do komentářů na IG. Donutí to uživatele víc komentovat?
Pokud používáte Instagram, asi dobře víte, že touha okomentovat nějaký příspěvek je i u vás zcela minimální. Instagram prostě není dělaný na komentáře, ale dělá vše pro to, aby své uživatele v této oblasti víc motivoval. Situaci by trochu mohlo zlepšit vkládání Gifů, které už teď v některých zemích funguje. My už se nemůžem dočkat!
Reklamy na Linkedinu. Podle uživatelů známka vaší profesionality.
Linkedin zveřejnil výzkum s výsledky, jak jeho uživatelé vnímají reklamu na této platformě. Jaký v nich reklama vyvolává sentiment a co si myslí o značce, která takto inzeruje. Podle 92 % respondentů působí značka profesionálněji a 50 % z nich vnímá značku jako kvalitnější než ostatní. Víc o výzkumu tady.
Meta: placené ověření. Reakce na Twitter?
Meta spouští placený ověřovací program, který by měl fungovat na podobné bázi jako ten na Twitteru. Novinka byla zatím zavedena v Austrálii a na Novém Zélandu, další země se dočkají postupně. Modré fajfky byly doteď u ověřených účtu zdarma. Meta ale slibuje, že kromě ověření nabídne i větší dosahy obsahu, proaktivní ochranu účtu nebo třeba lepší přístup k podpoře. Cenovka za měsíční tarif by měla začínat na 11,99 dolarech.